Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Η σχολική αυλαία μπορεί να έπεσε.. αλλά οι όμορφες αναμνήσεις θα μας συντροφεύουν για μια ζωή!!
Θεέ μου αν με αγαπάς πραγματοποίησέ μου μια ευχή!! Όλη η όμορφη παρέα, που ήταν στον πλευρό μου και στους μαθητές μας όλη αυτή τη σχολική χρονιά, να παραμείνει και την επόμενη, γιατί έχει πολλά να δώσει ακόμη!!
Αυθορμητισμό, επαγγελματισμό, φιλοδοξίες, φρεσκάδα, όνειρα, συνεργασία, επικοινωνία και ομορφιά ψυχική!! Αν ξέρατε πόσα πολλά εισέπραξα από σας, με οπλίσατε με δύναμη και κουράγιο, στα δύσκολα παραμείναμε ενωμένοι σαν μια γροθιά, με συγκινήσατε με την αφοσίωσή σας και με συγκινείτε ακόμη με τα γραφόμενα σας και τις όμορφες κινήσεις σας!! Εγώ αυτό που θα ευχηθώ είναι μόνο... Εις το επανιδείν.. από Σεπτέμβριο ""
Να ξέρετε ότι η αγάπη μου, η στήριξη και ο θαυμασμός μου προς όλους σας, είναι δεδομένα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...