Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Πρωτομηνιάτικο Δώρο έκπληξη



 Πρώτη μέρα του Μάρτη και μια υπέροχη πρωινή  έκπληξη  με περίμενε στο γραφείο μου. Η καλλιτέχνιδα μαθήτρια μας από την Τετάρτη τάξη του σχολείου μας, Σωτηρία Φουντουλακη, μου έφερε δώρο το δεύτερο υπέροχο πίνακα. Αυτή τη φορά είχε ζωγραφίσει την προσωπογραφία μου. Την τοποθέτησα στο γραφείο μου, όπου όταν πέφτει πάνω το βλέμμα μου, με ηρεμεί και μου φτιάχνει τη διάθεση. Ευχές από καρδιάς με μεγάλη δόση 

αγάπης, για υγεία, ευτυχία, πρόοδο και επιτυχία, είναι το αντίδωρο που στέλνω στην αγαπημένη μας μαθήτρια.Να την χαίρονται οι γονείς και οι δάσκαλοι της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...