Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Εφημερίδεςςςςςςςςςςςςςςς

Σήμερα μια ευχάριστη είδηση μου έφτασε, που μου έδωσε ιδιαίτερη χαρά και μου έκανε αισθητή την παρουσία των μαθητών μας, που μου έχουν λείψει τόσο, μα τόσο ,πολύ!!
Μελισσούλες από το Β3 μου έφεραν την εφημερίδα τους ,την ''ΜΕΛΙΣΣΟΤΥΠΙΑ΄΄, με υλικό που δημιούργησαν οι μικροί μαθητές -τριες του τμήματος και που με περίσσια αγάπη και μαεστρία συγκέντρωσε  και διαμόρφωσε η καθ'όλα αξιόλογη δασκάλα τους κ. Χρυσάνθη Αγίου.
Εγώ από τη μεριά μου συγχαίρω τη δασκάλα για την αξιέπαινη αυτή προσπάθεια, αλλά και τους μαθητές που έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό για να βγει αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα!!
Όταν ο εκπαιδευτικός έχει όραμα,μεράκι και εμπνέει τους μαθητές του ,η επαφή και η ανατροφοδότηση, ακόμη και με κλειστά σχολεία , είναι δημιουργική και αποτελεσματική!
Διαβάστε την εφημεριδούλα από εδώ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...