Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021

Ενα ξεχωριστά συμβολικό δώρο



 Ξεκίνημα νέας εβδομάδας με μια υπέροχη κίνηση από μαθήτρια της Δ τάξης του σχολείου μας, που μου έφτιαξε τη διάθεση και με γέμισε θετική διάθεση και αισιοδοξία. Η αγαπημένη μου Σωτηρία Φουντουλακη , έφτιαξε ένα καταπληκτικό πίνακα, έβαλε όλο το μεράκι και το ταλέντο της και μου τον πρόσφερε , για να κοσμήσει το γραφείο μου. Η χαρά μου μεγάλη, η ομορφιά του πίνακα ιδιαίτερη και η κίνηση της προσφοράς και αποδοχής, ακόμα πιο σημαντική. Η Σωτηρία είναι ένα ταλαντούχο έξυπνο παιδί, με πλούσιο συναισθηματικό κόσμο και πιστεύω ότι έχει όλα τα εφόδια για να γίνει μια διάσημη ζωγράφος ,στο μέλλον. Μακάρι να είναι καλότυχη και ευτυχισμένη, να καταφέρνει να εκπληρώνει τα όνειρα της και να καμαρώνουμε, γονείς και εκπαιδευτικοί  τις επιτυχίες της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...