Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Τέλος καραντίνας-Έκδοση δεύτερου φύλλου της εφημερίδας του Β3 τμήματος του σχολείου μας


΄Οταν η εκπαιδευτικός έχει όρεξη και μεράκι για τη δουλειά της ,βρίσκει τρόπο να εκπλήσσει θετικά τους μαθητές της  ,τους γονείς τους και τους συναδέρφους της.Ο λόγος για τη δασκάλα της Β3 τάξης του σχολείου μας , Χρυσάνθης Αγίου, που από την πρώτη στιγμή κράτησε ενεργούς και δραστήριους τους μαθητές της, αφού τις μέρες της καραντίνας ....τις μετέτρεψε σε μέρες δημιουργίας!!!
Απόψε μου στάλθηκε και το δεύτερο φύλλο της εφημερίδας της τάξης της και πραγματικά έχω μείνει άφωνη!!!Πρόκειται για μια εξαιρετική εργασία ,με ενδιαφέρουσα θεματολογία, καλαίσθητη εμφάνιση, διαφαίνεται η κουλτούρα και η πολιτισμική -περιβαλλοντική διάσταση και ο τρόπος προσέγγισης των θεμάτων από μικρούς δημοσιογράφους....απλά ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ!!!
Η Αγίου έκανε φυσικά ακόμα ένα θαύμα, όπως ανακοινώνω σε κάθε καινοτομία της, φυσικά με μεγάλη προσπάθεια , φόρτο εργασίας και σπατάλη ελεύθερου προσωπικού χρόνου. Πολύτιμη στην όλη προσπάθεια ήταν και η συμβολή της συναδέρφου κ.Παναγιώτας Μπούρα , η οποία διδάσκει Ευέλικτη Ζώνη στο συγκεκριμένο τμήμα και επιμελήθηκε το θέμα με τα αποδημητικά πουλιά
Πέρα από τα δικά μου πολλά συγχαρητήρια, την χαρά και την ικανοποίηση των μαθητών τους, εγώ  εύχομαι από καρδιάς και στις δυο συναδέρφισσες ,το μέγεθος της δασκαλοσύνης τους ,να είναι ο φάρος που θα φωτίζει τα μονοπάτια της ζωής τους σε ατομικό ,οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο. Η αποψινή μου πρόταση , εν καιρώ ημικαραντίνας,είναι να διαβάσετε την εφημεριδούλα ''ΜΕΛΙΣΣΟΤΥΠΙΑ''της Β3 τάξης του σχολείου μας και θα δικαιώσετε τα λόγια μου
https://drive.google.com/file/d/1g3BffHIMK_AKcgLNN5SYYmxwiq0__DOB/view?usp=sharing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...