Σάββατο 9 Μαΐου 2020

ΕΥΧΗ ΣΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Μια εργασία για τη γιορτή της μητέρας ,ιδανική για μικρές τάξεις.
θα εκπλαγείτε με τις διαφορετικές απαντήσεις!
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΙΗΤΗΣ!
Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν και κάνε το δικό σου ποίημα για τη γιορτή της μητέρας! Μην ξεχάσεις να βάλεις τίτλο!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Στη μαμά μου θα το πω
Πως πολύ την αγαπώ!
Μες στα μάτια με κοιτάζει
Κι όλη η Γη αναστενάζει!
Με ξυπνάει το πρωί
Κι είναι πάντα τρυφερή!
Ετοιμάζει πρωινό
νόστιμο κι τραγανό!
Σαν το σίφουνα γυρίζει
Όλη μέρα συγυρίζει
Και ποτέ δεν σταματά
Σβούρα είναι και στριφογυρνά!
Το χέρι της όταν ακουμπά
Κάθε φόβο τον προσπερνά
Το χέρι μου μες στο δικό της
Είμαι εγώ ο άνθρωπός της!
Στης μαμάς μου τη γιορτή
Που είναι αυτή την Κυριακή
Θα της δώσω ένα φιλί
Θα της πω κι ένα μυστικό!
πως πολύ την αγαπώ!!!!

΄΄ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ,ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ κ. ΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛEIOY΄΄
ΜΑΡΙΑ ΚΛΗΜΑΤΣΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...