Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Η ΣΤΙΧΟΥΡΓΌΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΜΑΣ κ. ΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΔΩΡΙΣΩ ΜΕ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!
Μια εργασία για τη γιορτή της μητέρας ,ιδανική για μικρές τάξεις.
θα εκπλαγείτε με τις διαφορετικές απαντήσεις!
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΙΗΤΗΣ!
Συμπλήρωσε τις λέξεις που λείπουν και κάνε το δικό σου ποιήμα για τη γιορτή της μητέρας! Μην ξεχάσεις να βάλεις τίτλο!
Στη μαμά μου θα το ......
Πως πολύ την.......!
Μες στα μάτια με ......
Κι όλη η Γη......!
Με ξυπνάει το ......
Κι είναι πάντα......!
Ετοιμάζει πρωινό
νόστιμο κι .........!
Σαν το σίφουνα ........
Όλη μέρα........
Και ποτέ δεν .........
Σβούρα είναι και........!
Το χέρι της όταν ........
Κάθε φόβο τον.......
Το χέρι μου μες στο .....της
Είμαι εγώ ο ......της!
Στης μαμάς μου τη.......
Που είναι αυτή την .......
Θα της δώσω ένα ........
Θα της πω κι ένα .........!
Γιώτα Μπούρα
Μην ξεχνάτε δεν υπάρχει λάθος και σωστό!
Αρκεί να σας αρέσει (στη μαμά θα αρέσει σίγουρα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σας ενημερώνουμε ότι η νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας είναι η παρακάτω:   https://11dimchan.blogspot.com/  ...